.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخفیف صد درصدی بهای برق برای ۲۰ درصد مشترکان
۲۰ درصد مشترکان برق مازندران کم مصرف هستند و از مزیت طرح برق امید می‌توانند بهره‌مند شوند.

به گزارش شمال نیوز، زینتی معاون خدمات مشترکین و فروش شرکت توزیع برق مازندران  با اشاره به اجرای طرح برق امید و تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی، گفت: بر اساس قانون برق مشترکانی که در ۹ ماه از سال ماهانه کمتر از ۸۰ کیلو وات ساعت مصرف کنند رایگان خواهد بود.

 

او افزود: برق مشترکانی که از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور کمتر از ۱۵۰ کیلو وات مصرف دارند رایگان است.

 

زینتی با بیان اینکه بر اساس برآورد‌ها حدود ۲۰ تا ۲۱ درصد مشترکان مازندرانی در این لیست قرار می‌گیرند، ادامه داد: طرح امید فقط شامل مشترکان خانگی می‌شود.

 

او مصرف ماهانه ۸۰ کیلو وات ساعت برق را برای یک خانواده متوسط با وسایل برقی متناسب عادی دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح این است که خانواده‌های کم برخوردار که لوازم برقی کمتری دارند از برق رایگان استفاده و افرادی که مصرف برق آن‌ها بیشتر از این میزان است بتوانند مصرف خود را بهینه کنند.

 

معاون خدمات مشترکین و فروش شرکت توزیع برق مازندران افزود: آپارتمان‌هایی که از یک کنتور مشترک استفاده می‌کنند برای اینکه به عنوان مشترکان پرمصرف جریمه نشوند بهتر است برای دریافت کنتور‌های مجزا اقدام کنند و این شرکت به آن‌ها کمک می‌کند.

 

او گفت: به طور معمول در هر آپارتمان یک کنتور برق به عنوان مشاع وجود دارد که شامل طرح برق امید و تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی نمی‌شود و تعرفه آن متفاوت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.